Jak taśma pakowa z nadrukiem podnosi prestiż marki?

Budowanie marki jest ważnym procesem biznesowym, który docelowo gwarantuje osiągniecie mocnej pozycji w branży i tym samym zwiększenie konkurencyjności. Firmy, za którymi stoi rozpoznawalna marka, sprzedają więcej, mają wyższe marże i są bardziej odporne na kryzysy gospodarcze. Nie ma zatem wątpliwości, że warto inwestować w rozwiązania budujące, a także podnoszące prestiż marki. Do tej grupy zaliczymy też taśmy pakowe z nadrukiem. Jakie są ich najmocniejsze strony? Sprawdź w naszym poradniku.

Atrakcyjna prezentacja marki

Taśma pakowa z nadrukiem, poza oczywistymi walorami praktycznymi, stanowi także nośnik elementów identyfikacji wizualnej marki. Można na niej umieścić praktycznie dowolne elementy kojarzące się z marką lub bezpośrednio z nią związane, w tym:

  • nazwę marki,
  • logotyp,
  • slogan marki,
  • dane kontaktowe.

Wielu właścicieli marek decyduje się również umieścić na taśmie jakieś kreatywne hasło, które ma od razu przykuć uwagę odbiorcy paczki i wprawić go w dobry nastrój. W ten sposób z miejsca budujemy pozytywną relację między marką a klientem, co ma ogromny wpływ na rozpoznawalność brandu oraz jego wizerunek.

Klient ma kontakt z marką już od momentu otrzymania przesyłki

Kanonem współczesnego marketingu jest to, aby doprowadzić do sytuacji, w której klient będzie mieć jak najczęstszy kontakt z marką. Dzięki temu dużo szybciej ją zapamięta, będzie ją kojarzyć w spontanicznych sytuacjach, myśleć o niej przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Wiadomo natomiast, że marki, które nie mają globalnego zasięgu, muszą się tutaj bardziej postarać i towarzyszyć swoim klientom na każdym kroku. Również na etapie przekazywania zamówionego produktu – czy to za pośrednictwem kuriera, paczkomatu, czy w sklepie stacjonarnym.

Paczka zabezpieczona taśmą pakową z nadrukiem idealnie wpisuje się w ten postulat. Klient już od pierwszej sekundy widzi, z jaką marką ma do czynienia, a jeśli nadruk jest atrakcyjny, to z pewnością poświęci chwilę na zapoznanie się z jego treścią i warstwą graficzną. To znów wydłuża jego kontakt z marką, co jest bardzo pożądane w każdej kampanii marketingowej czy wizerunkowej.

Solidne zabezpieczenie paczki podkreśla profesjonalizm marki

Zaskakujące, jak wiele np. sklepów internetowych kompletnie nie dba o to, aby zrobić na kliencie świetne wrażenie już przy pomocy samej paczki. W końcu zanim klient dostanie się do jej zawartości, to musi najpierw rozpakować przesyłkę. Jeśli w jego ręce trafi podniszczony karton, na którym ktoś niedbale nakleił list przewozowy, to pierwsze wrażenie będzie zdecydowanie negatywne.

Zupełnie inaczej będzie to wyglądać w sytuacji, gdy paczkę zabezpieczymy solidną taśmą pakową z nadrukiem, na której umieścimy elementy identyfikujące markę. Wówczas klient nie dość, że od razu wie, od kogo dostał tę przesyłkę, to jeszcze nabiera zaufania do marki. Widzi ją, jako profesjonalną, dbającą o swój wizerunek, a przy tym o prawidłowe zabezpieczenie paczki – czyli też o satysfakcję klienta.

Taśmy pakowe z nadrukiem zamówisz w tasma-z-nadrukiem24.pl – realizujemy zamówienia już od 72 sztuk.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *