Jak wykorzystać taśmy pakowe z nadrukiem do wzmocnienia akcji promocyjnej e-sklepu?

Każda marka, nawet mająca globalny zasięg, potrzebuje działań promocyjnych. Ich celem może być albo zwiększenie rozpoznawalności, albo umocnienie pozycji rynkowej. Istnieje wiele strategii promocji marki, nad którymi pracuje sztab specjalistów z zakresu marketingu i PR. Nie musisz jednak mieć ogromnego budżetu, by przeprowadzić skuteczną kampanię w swojej grupie docelowej. Wystarczy tylko sięgnąć po odpowiednie narzędzia. Tutaj dobrym przykładem będą taśmy pakowe z nadrukiem, które są dostępne na kieszeń praktycznie każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze e-commerce. Jak możesz wykorzystać je do wzmocnienia akcji promocyjnej? Sprawdź te wskazówki.

Uatrakcyjnienie wyglądu opakowania

Taśma pakowa z nadrukiem sama w sobie jest efektownym sposobem na zabezpieczenie wnętrza przesyłki, co akurat w branży e-commerce ma kluczowe znaczenie. Żadna akcja promocyjna w niczym nie pomoże, jeśli klienci utracą zaufanie do sklepu online, ponieważ będą otrzymywać uszkodzone czy rozkradzione paczki. Taśma chroni przed takimi sytuacjami.

Stosując taśmy pakowe z firmowym nadrukiem, na przykład z logo sklepu, utrzymane w kolorystyce marki czy zawierające hasło promocyjne, od razu zrobisz bardzo dobre wrażenie na kliencie. Tak zapakowana paczka budzi zaufanie, a to, co znajduje się na taśmie przyciąga uwagę. Możesz to wykorzystać np. do przemycenia informacji o promocji cenowej czy przybliżenia klientowi kluczowych cech marki sklepu (unikalny asortyment, szybka wysyłka, darmowy zwrot do 200 dni etc.).

Przekaz marketingowy na taśmie pakowej z nadrukiem

Taśma pakowa jest naturalnym nośnikiem elementów identyfikacji wizualnej marki, ale wcale nie trzeba tutaj poprzestawać tylko na umieszczeniu na niej logotypu sklepu. Organizując akcję promocyjną koniecznie wykorzystaj taśmę do tego, aby dzięki niej klient się o niej dowiedział i poznał jej szczegóły.

Na przykład: organizujesz kampanię wizerunkową na Facebooku i chcesz, aby jak najwięcej osób polubiło profil marki. Umieść na taśmie pakowej informację, że jeśli klient zajrzy na profil i zostawi like’a, to weźmie udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami.

Pokazanie wartości marki

Marki coraz częściej organizują akcje promocyjne mające propagować wartości, z jakimi dany brand będzie kojarzony przez klientów. Chcesz, aby Twój sklep online był widziany przez pryzmat np. dbania o środowisko naturalne? Wysyłaj paczki w kartonach z recyklingu i zabezpieczaj je ekologicznymi taśmami pakowymi z papieru EKO-KRAFT. W ten sposób na pewno zwrócisz uwagę klienta na to, co dla Ciebie ważne i wzbudzisz jego zaufanie do marki.

Nie zdążyłeś zamówić taśm pakowych z nadrukiem przed ostatnią akcją promocyjną? Spokojnie, będzie jeszcze sporo okazji do tego, aby nawiązać do różnych wydarzeń wywołujących pozytywne emocje u Twoich klientów (Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Dziecka, wakacje, Black Friday etc.). Już teraz sprawdź, ile będą kosztować Twoje nowe taśmy pakowe – wystarczy, że skorzystasz z wygodnego kalkulatora.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *