Jakie elementy wizerunkowe warto umieścić na taśmie pakowej z nadrukiem?

Taśma pakowa z nadrukiem pełni podwójną funkcję. Po pierwsze: użytkową. To ona pozwala zabezpieczyć np. przesyłkę ze sklepu internetowego na czas transportu i uchronić jej zawartość przed dostępem niepowołanych osób. Po drugie: wizerunkową. Taśma pakowa z nadrukiem może i powinna być nośnikiem elementów identyfikujących daną markę, co pozytywnie wpływa na jej postrzeganie przez klienta. Pytanie tylko, co umieścić na taśmie pakowej z nadrukiem, aby osiągnąć ten efekt? Sprawdź to w naszym poradniku.

Logotyp marki

To podstawowy i najważniejszy element wizerunkowy, jaki powinien znaleźć się na taśmie pakowej z nadrukiem. Dzięki niemu klient odbierający paczkę nie ma wątpliwości, kto ją wysłał, co jest bardzo istotne w przypadku sprzedaży internetowej. Bardzo często jest tak, że klienci kupują coś w sklepach online, ale nie do końca przyswajają sobie markę sprzedawcy.

Logo umieszczone na taśmie pakowej pozwala raz jeszcze przedstawić markę sklepu konsumentowi, dzięki czemu lepiej ją zapamięta. Sama taśma dzięki logotypowi robi też dużo lepsze wrażenie, prezentuje się profesjonalnie.

Slogan marki

Nie każda marka posiada slogan, czyli krótkie hasło wyróżniające ją na tle konkurencji – najczęściej zdradzające jakąś unikalną, kluczową dla klientów cechę. Jeśli jednak masz slogan, to koniecznie umieść go na taśmie pakowej z nadrukiem. Będzie on stanowić uzupełnienie logotypu i także wpłynie na profesjonalizację wizerunku marki oraz jej uatrakcyjnienie w oczach klienta.

Atrakcyjne hasło

Hasło reklamowe nie musi być wcale tożsame ze sloganem, a już szczególnie wtedy, gdy odnosi się do jakiegoś wydarzenia czy aktualnej promocji. Przykładowo: masz sklep online, który wziął udział w Black Friday i zaproponował klientom świetne ceny. Nawiąż do tego w haśle reklamowym umieszczonym na taśmie pakowej z nadrukiem. Dzięki temu będzie się ona prezentować bardzo atrakcyjnie, a klient z pewnością dużo lepiej zapamięta markę sklepu, co może mieć duży wpływ na jego przyszłe wybory zakupowe.

Dane kontaktowe

Nie są konieczne do umieszczenia na taśmie pakowej z nadrukiem, jednak mogą być całkiem przydatne dla kupującego. Takim przyzwoitym minimum powinno być zadbanie o to, aby na taśmie znalazł się adres strony internetowej na przykład e-sklepu. To także powinno wpłynąć na odbiór marki sprzedawcy przez konsumenta oraz ułatwić mu zapamiętanie, gdzie dokonał zakupu.

Można także podać inne dane kontaktowe, jak chociażby numer telefonu, pod którym klient może zgłosić np. uszkodzenie paczki czy błąd w realizacji zamówienia (wysłanie złego produktu).

Pamiętaj o spójności graficznej

Projektując graficzną stronę taśmy pakowej z nadrukiem należy zadbać o to, aby była ona czytelna, atrakcyjna wizualnie, ale też spójna z całą identyfikacją marki. Pamiętaj o zastosowaniu odpowiedniej kolorystyki i czcionki, tożsamych z tymi, jakich używasz na co dzień w materiałach reklamowych.

Na koniec dobra informacja. Zamawiając taśmy pakowe z nadrukiem w tasma-z-nadrukiem24.pl projekt graficzny spełniający wyżej opisane kryteria otrzymasz GRATIS.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *