Samoprzylepne taśmy pakowe z nadrukiem – poznaj najważniejsze korzyści dla biznesu

Jeśli prowadzisz sklep stacjonarny lub internetowy, hurtownię czy dowolny inny biznes, w ramach którego wysyłasz swoje produkty do klientów końcowych/pośredników, to na pewno nie wyobrażasz sobie swojej działalności bez taśm pakowych. Do tej pory korzystałeś z tych zwykłych, szarych? W takim razie czas najwyższy wprowadzić tutaj spore zmiany. Przejdź na samoprzylepne taśmy pakowe z nadrukiem, co powinno przynieść Twojemu biznesowi natychmiastowe korzyści. Jakie? Te najważniejsze omawiamy w naszym artykule.

Względy wizerunkowe

Wielu przedsiębiorców nadal nie dostrzega potrzeby stosowania samoprzylepnych taśm pakowych z nadrukiem, wychodząc z założenia, że te „zwykłe” pełnią przecież dokładnie tę samą funkcję. Pod względem praktycznym oczywiście tak, natomiast nie zapominajmy, że w dzisiejszym biznesie ogromną rolę odgrywa wizerunek. Ten buduje się również przy pomocy takich detali, jak właśnie taśmy pakowe.

Stosując taśmy z nadrukiem w postaci np. logotypu sklepu, adresu strony internetowej czy chwytliwego hasła reklamowego, znacząco zwiększasz szansę na to, że Twoja marka biznesowa zostanie zapamiętana przez klientów. Jej wizerunek jest promowany już od pierwszego kontaktu klienta z dostarczoną mu przesyłką. Klient postrzega Twój biznes przez pryzmat profesjonalizmu oraz dbałości o szczegóły, co może mieć wpływ na jego przyszłe decyzje zakupowe.

Bezbłędna identyfikacji marki przedsiębiorstwa

Stosowanie samoprzylepnych taśm pakowych z nadrukiem nie ma na celu jedynie wypromowania wizerunku marki przedsiębiorstwa. Taka taśma doskonale sprawdza się również do oznaczania własnych produktów. Jest to szczególnie ważne w przypadku producentów, którzy wysyłają całe palety towarów np. do magazynów zewnętrznych czy sklepów wielkopowierzchniowych. Dzięki zwykłej taśmie z logo firmy można te towary od razu łatwo zidentyfikować.

Mniejsze ryzyko zaginięcia towaru

Ten argument powinien przemówić do wyobraźni wszystkich przedsiębiorców prowadzących biznesy wysyłkowe, których towary już wielokrotnie zaginęły w transporcie, co powodowało poważne problemy w relacjach z klientami. Do takich sytuacji może dochodzić zarówno na poziomie przesyłek indywidualnych (wszyscy wiemy, jak wygląda praca kuriera), jak i paletowych, przeznaczonych dla klientów B2B.

Dzięki samoprzylepnej taśmie pakowej z nadrukiem przesyłka jest doskonale widoczna i wyróżnia się na tle innych towarów znajdujących się na tym samym samochodzie. Ryzyko, że kurier czy spedytor pomyli się przy wydawaniu przesyłki odbiorcy jest zatem znacznie mniejsze. Pomylić nie powinien się również sam klient – jeśli np. zamówił coś w sklepie z elektroniką, a otrzymuje paczkę z taśmą identyfikującą sklep spożywczy, to prawdopodobnie zdąży się zorientować, że coś jest nie tak.

Nie zapominajmy również o najbardziej podstawowej korzyści, jaką jest solidne zapakowanie przesyłek. Taśmy są dostępne z różnymi rodzajami klejów, co pozwala łatwo dopasować konkretną taśmę do rodzaju wysyłanych towarów i ich wymagań w zakresie warunków transportu (np. bardzo niska temperatura).

Samoprzylepne taśmy pakowe z nadrukiem zamówisz na https://tasma-z-nadrukiem24.pl/.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *