Taśma pakowa z firmowym nadrukiem: 4 powody, by w nią zainwestować

Prowadzisz sklep internetowy, a może hurtownię online? Masz własne wydawnictwo, rozdajesz klientom gadżety firmowe, organizujesz konkursy z nagrodami na Facebooku? W każdym z tych przypadków przyda Ci się taśma pakowa z firmowym nadrukiem. Pozwoli ona nie tylko dobrze zabezpieczyć przesyłkę na czas transportu, ale też wzmocni wizerunek Twojej marki. Jeśli nadal nie wiesz, czy powinieneś zainwestować w taśmy pakowe z firmowym nadrukiem, to w naszym poradniku znajdziesz 4 przemawiające za tym argumenty. Sprawdzisz?

Profesjonalizacja wizerunku marki

Taśma pakowa z firmowym nadrukiem jest elementem, który jako pierwszy rzuci się w oko odbiorcy przesyłki. Nieprzypadkowo większość marek stosuje już to rozwiązanie, wiedząc o tym, że dobra relacja z klientem zaczyna się właśnie na etapie otwierania paczki. Klient, który widzi, że marka dba o swój wizerunek, nabiera do niej większego zaufania. Łatwiej ją też zapamięta.

Wyobraź sobie, że w tym samym czasie docierają do Ciebie paczki od dwóch różnych firm. Jedna została zabezpieczona taśmą pakową z efektownym nadrukiem, druga zwykłą szarą taśmą. Po którą sięgniesz najpierw? Która firma zdobędzie Twoją sympatię? No właśnie.

Wyróżnienie przesyłki

To argument czysto praktyczny, który jednak może mieć znaczenie z punktu widzenia marki dopiero budującej swoją rozpoznawalność. W dobie powszechnych zakupów online wielu Twoich klientów może otrzymywać mnóstwo paczek w tym samym czasie. Jeśli Twoja będzie się wyróżniać, właśnie dzięki zastosowaniu efektownej taśmy pakowej z firmowym nadrukiem, to istnieje duża szansa, że klient zakoduje sobie wizerunek marki.

Bardzo dobre zabezpieczenie zawartości paczki

Taśmy pakowe z firmowym nadrukiem pełnią nie tylko funkcję wizerunkową. Nie zapominajmy o ich podstawowym przeznaczeniu, czyli zabezpieczaniu zawartości przesyłki przed nieuprawnionym dostępem czy uszkodzeniem. Dobra taśma gwarantuje, że jeśli ktoś spróbuje otworzyć paczkę przed jej dostarczeniem do odbiorcy, to nie będzie w stanie tego ukryć – zawsze zostanie ślad i nie będzie możliwości ponownego zaklejenia paczki tą samą taśmą. To oczywiście znacząco zwiększa bezpieczeństwo przesyłki.

Uwiarygodnienie przesyłki

Taśma pakowa z logo marki czy danymi teleadresowymi firmy sprawia, że odbiorca paczki od razu wie, skąd ona pochodzi. Nie musi się domyślać, co jest w środku, a tym bardziej mieć wątpliwości, czy aby na pewno ta paczka jest dla niego. To spore udogodnienie dla osób, które dużo kupują w Internecie lub dla przedsiębiorstw, które codziennie otrzymują wiele przesyłek od swoich klientów, kontrahentów etc.

Te argumenty powinny Cię już ostatecznie przekonać, że taśma pakowa z firmowym nadrukiem jest niezbędną inwestycją w Twoim przedsiębiorstwie. Możesz też sprawdzić to na własnym przykładzie, zamawiając niewielką partię taśm i testując ich skuteczność w praktyce. W tasma-z-nadrukiem24.pl realizujemy zamówienia już od zaledwie72 sztuk – nie ponosisz więc praktycznie żadnego ryzyka.

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *